Zo weer even een update over mijn transformatie.
Ben je hier nieuw? Lees dan eerst dit blog. Dan ben je ook helemaal op de hoogte!
Na zo’n dikke 4 weken bloed zweet en tranen… Nee hoor.. Geen bloed, geen tranen, (gelukkig) geen blessures en nog genoeg energie. Begin ik heel langzaam aan wat vet te verliezen en sterker te worden.

Anders trainen, anders eten

Het was wel weer even wennen. Van de een op de andere dag mijn trainingsschema helemaal omgooien. En niet te vergeten mijn voedingsschema.
En wat heb ik een spierpijn gehad. Van die ouderwetse lekkere spierpijn. Dat je twijfelt of het nou spierpijn is, of dat je ziek aan het worden bent.😁 Ja dat is de echte spierpijn. Die wil je voelen als je aan een nieuwe training begint. Nu weet je dat je op de goede weg bent. Je lichaam zal gaan veranderen. Tenminste.. als je doorzet en volhoud.

Het eten valt me ook echt niet tegen. Ik heb een fijn voedingsschema gekregen. Hierin staan de voedingsgroepen  koolhydraten, eiwitten en vetten met daarachter alle producten die ik in deze fase van mijn challenge mag eten. Ik moet hieruit 5 grote maaltijden per dag samenstellen. Alle 5 de maaltijden bevatten koolhydraten en eiwitten. En 3 van de 5 maaltijden mogen ook vetten bevatten.  Ik moet mijn eten uiteraard wel afwegen.
Maar de keuze is reuze! Ik kan nog steeds heerlijke & gezonde maaltijden samenstellen met dit schema.

Niks te klagen .. Nog niet tenminste😉 Het is allemaal goed te doen.
Vijf dagen krachttraining gaat me goed af. In het weekend is het rust. Zaterdag totale rust. En Zondag doe ik wat aan yoga of pilates. Geen zware training dus.

Of ik al verschil zie? De ene dag wel en de andere niet, maar dat zal wel tussen de oren zitten.. Ach goed werk heeft tijd nodig! Ik zal snel weer wat foto’s op Instagram posten, dan kun je het zelf beoordelen.

Liefs,

Groetjes Jaime